Log in
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?

Registreer u nu!
Hoofdmenu

Bekijken dit onderwerp:   1 Anonieme gebruikers

Raadsel
Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Zoals de meesten van jullie wel zullen weten, is en blijft de 'buitenwereld' voor Leroy een nogal bedreigende situatie.
Op zijn gemakje ergens buiten de tuin gaan poepen is daarom voor Leroy niet zo gewoon. Hij doet het in de tuin en ik ruim het op.
Omdat de poep niet in de groene bak mag en de grijze bakken bij ons zijn afgeschaft, verzamel ik de zakjes tot ik ze weg ga brengen.
Sinds een aantal weken vind ik steeds open gevreten zakjes en de drollen verspreid in de tuin.

Welk dier doet dat???? (en nee, Leroy doet het niet zelf)

Gepost op: 28/5 14:01
Verstuur bericht naar andere applicatie Verstuur

Re: Raadsel
Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Vogels?

Gepost op: 28/5 21:23

Moderator
Uit Roosendaal
Groep:
Webmaster
Geregistreerde gebruiker
Hier doe ik dat ook weleens en idd vogels maken het kapot maar ook de strontvliegen knagen zich door het plastic heen....ik gooi het het dus wel in de grijze container op de avond voordat hij wordt oogehaald en vind het soms leuk om het dan ‘leuk’ te verpakken.....laatst had ik hier een oud geldkistje....ik heb altijd wat zooi staan die ik regelmatig in de container gooi als ik er nog plaats voor heb.....had de zakjes poep in dat geldkistje gedaan en ook weer op slot gedraaid......ik kan me dan helemaal inbeelden dat dit iemand vindt en dan kisten nog moeite spaart om dit te openen

Gepost op: 29/5 8:46

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
ik Gooi de poepzakjes in de restafval bak, (waar moet je er anders mee naar toe?) Wel doe ik ze dubbel verpakken om zo de stank te verminderen, maar goed dat was niet je vraag ,
Ik heb geen idee welke dieren er aan zouden gaan, maar ik heb wel eens gezien dat sommige vogels hondendrollen helemaal uit elkaar gooien, en ik heb ook wel eens een vlinder op een drol waargenomen,maar die zie ik niet zo snel een plasticzakje kapotvreten.....maar wat ik verder zomaar zou kunnen aannemen zijn muizen en ratten,.....

ik raap hondendrollen op mbv (boterham)zakjes en gooi die in een broodzak of andere plastic zak, en beide knoop ik dicht, en dan gaan ze in de restafvalbak, zo hergebruik ik plastic zakken EN ga ik vieze lucht in de container tegen,......

Gepost op: 30/5 13:47

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Helaas hebben wij geen restafvalbak meer, anders zou ik dat ook doen.
De schatkist vind ik hilarisch, ik lag helemaal dubbel.
En nu zowel Marijke als Marja vogels genoemd hebben, ga ik er maar vanuit dat de duiven dit jaar eens een stevig nest willen bouwen dat niet bij het minste zuchtje wind uit de boom waait...
Dat vermoeden wordt nog eens bevestigd nu ikzelf een schatkist heb aangeschaft die ik kan legen als hij vol zit Leroy wordt laaiend als er een duif in de tuin zit en dat is sinds de schatkist een stuk minder vaak gebeurd...

En vlinders Marja, jaaaaa, die zijn dol op hondenpoep. Als we in Frankrijk zijn kleuren de drollen altijd blauw van die kleine schattige blauwe vlindertjes. Maar die heb ik er idd nog nooit mee weg zien vliegen :-). Na een tijdje maken ze plaats voor de mestkevers die zo' n drol binnen een dag weggewerkt hebben

Gepost op: 30/5 19:31
Verstuur bericht naar andere applicatie Verstuur

U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.

[Uitgebreid zoeken]

copyright (c) 2014 www.hetdolledoberforum.nl / www.dobermannforum.nl