Log in
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?

Registreer u nu!
Hoofdmenu

Bekijken dit onderwerp:   1 Anonieme gebruikers

« 1 (2)

Re: Stella vandaag een half jaar geworden
Dit is een echte DOLLE!
Uit Zuidlaarderveen (Drenthe)
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Stella is duidelijk aan het veranderen... en dat bedoel ik NIET fysiek, maar qua karakter... wat ik niet voor mogelijk hield bij haar onafhankelijke karaktertje... jajaja, daar komt ze! Ze begint me te volgen door het huis, ze wordt zowaar een beetje affectief! Likjes in mijn gezicht in de ochtend, ze let op of ze niet te ruw met haar poten maait,
ze doet eh.. lief (weet je het wel zeker, juffie..?)

Ik denk dat ik door zoveel volwassen Dobers even vergeten was hoe LANG het duurt voordat een Dober zich een beetje "geeft" en hoe (nog veel langer) het duurt voordat je die ene Dober door begint te krijgen.

Maar ik geniet er van, laat háár er maar mee komen als ze wil. Stella is beslist geen knuffeltrut, maar ze begint steeds meer verbindingsdrang en - behoefte te vertonen naar mij toe.
Daar ben ik superblij mee,want ik heb er wel eens aan getwijfeld of ze mij überhaupt wel zag zitten.

En ik... begin haar steeds leuker te vinden, begin haar ogen te kunnen lezen, begin haar specifieke lichaamstaal in te kunnen schatten.

En jullie allemaal? Allemaal daaro op FB? is het een beetje leuk daar? Ik schrijf gewoon hier door tot het gesloten wordt....

Gepost op: 7/7 15:01

Dit is een echte DOLLE!
Uit Zuidlaarderveen (Drenthe)
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Stella was vanmorgen KWIJT!

Ik kwam uit de badkamer en zag haar nergens, ik roepen, niks hoor, buiten kijken (achterdeur stond open), binnen, in de keuken: nobody.

Na ruim 10 minuten begon ik te vermoeden dat ze over het hek was gesprongen en nam ik mijn toevlucht tot het laatste "roepmiddel": Stella, KOEKJE! (werkt altijd).

Hoorde ik een hoop gestommel, komt ze onder mijn houten Franse bed uit gestommeld, kruipend op d'r ellebogen. Had ze dus al die tijd onder verstopt gelegen. Daar past ze eigenlijk helemaal niet onder, dat bed staat amper 15-20 cm van de grond af... en ze lag er helemaal onder, wat die nou weer bedacht had?!?

Maar ik heb de volgende 5 minuten hardop geschaterd van het lachen: wat is het toch een idiote meid!

Gepost op: 10/7 10:14

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
daar heeft vast EEN van die koekjes gelegen

Gepost op: 10/7 13:22

U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.

[Uitgebreid zoeken]

copyright (c) 2014 www.hetdolledoberforum.nl / www.dobermannforum.nl