Log in
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?

Registreer u nu!
Hoofdmenu

Bekijken dit onderwerp:   1 Anonieme gebruikers

Naar beneden   Vorig Onderwerp   Volgend Onderwerp  Onderwerp is gesloten

(1) 2 »

SDRN
Dit is een echte DOLLE!
Uit Zuidlaarderveen (Drenthe)
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Zou het nou absoluut onmogelijk zijn:

WIJ, als DOBER LIEFHEBBERS

De enige Stichting die er is voor de Dobers en er daadwerkelijk iets voor doet,namelijk de SDRN.

SDRN weer , voor mijn part als een verloren, ontspoorde zoon,weer in de armen sluiten? Hoe moeilijk kan het zijn, voor de Dobers.
Op ene dag moet het over zijn..Die haat en nijd, laat het nou gewoon weer over Dobers gaan.
We zitten op dit Forum toch omdat we gek zijn op
Dobers?Ik geef dan nogmaals ter overweging: SDRN hoort hier ook bij.
Dobers die een thuis zoeken, krijgen meer kansen, als ze hier ook genoemd mogen worden.

Gepost op: 15/3/2012 20:34

Gewijzigd door terpentijn op 15-03-2012 21:03:33
Gewijzigd door terpentijn op 15-03-2012 21:22:39

Re: SDRN
Guest_
Laat ze dan eerst maar eens gaan stoppen om op facebook te schrijven over bepaalde leden.
Dan moeten ze het hier doen dan kan je er op reageren.
Bij facebook kan dat namelijk niet...

Voor mij is het nog steeds over, maar dat heb ik al eerder verteld.

Gepost op: 15/3/2012 21:08
Verstuur bericht naar andere applicatie Verstuur

Dit is een echte DOLLE!
Uit Zuidlaarderveen (Drenthe)
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Daar gaat het niet over.
Kan het het nu gewoon over Dobermanns gaan|?

Gepost op: 15/3/2012 21:33

Guest_
@ Constantijn:

Dit is een stukje (even een copie gemaakt van een gedeelte van de tekst)die in een gesloten topic staat:

Uiteraard kan er wel gewoon aandacht worden gevraagd voor de dobers in nood, maar de banden met de stichting worden vooralsnog op een zeer laag pitje gezet.
------------------------------------------------------

Volgens mij kan er dan wel aandacht voor Dobermanns gevraagd worden....

Er staat in dat hele stuk waar ik dit uit gehaald heb niet dat er voor de Dobermanns in nood niets geschreven mag worden voor hulp te zoeken....

Gepost op: 15/3/2012 21:36

Guest_
Laat ze dan eerst maar eens gaan stoppen om op facebook te schrijven over bepaalde leden.
Dan moeten ze het hier doen dan kan je er op reageren.
Bij facebook kan dat namelijk niet...

Voor mij is het nog steeds over, maar dat heb ik al eerder verteld.

-------------------------------------------
@ constantijn,
hier bedoel ik dus mee, als ze wijs zijn en niets meer over bepaalde personen daar vermelden.

Dan heb je eerder de kans dat de personen weer hun hand over de hart strijken en doorgaan met wat ze altijd hebben gedaan, dat is namelijk veel gedaan voor de SDRN.
Met zijn alle altijd voor alles geknokt te hebben voor deze stichting, maar nu wordt dat vergeten en worden bepaalde een beetje de zwarte piet toe gespeeld van dit forum die altijd voor de SDRN hebben klaar gestaan.

Voorbeeld ik heb deze week namelijk ook nog met iemand dit euvel besproken, voor mij is het als ze er bij facebook mee door blijven gaan om eigenlijk ook dit forum een beetje zwart te maken.

Dan pas ik voor alles wat met de SDRN te maken heeft.

Dit is mijn mening en daar kan voorlopig niets aan worden veranderd.

Gepost op: 15/3/2012 21:45

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Ik ben het helemaal met Dineke eens. Wat er over een aantal dolle leden gekletst wordt, lusten de (dober) honden geen brood van.....
Hoe veel deze leden zich altijd ingezet hebben voor de SDRN en nu zo walchelijk neergezet worden, vreselijk!!!

Het is ook niet van pas dat een voorzitter (van wat voor vereniging dan ook) zich zo uitlaat!!
En dat, omdat een een aantal leden eerlijk voor hun mening uit komen. Te triest voor woorden vind ik het!

Ik had altijd een erg hoge pet op van de SDRN, maar dit....
Ook heb ik mij lang stil weten te houden, maar ik vind toch dat ik in de bres moet springen voor wat zij: diva's en heksen noemen!!!!

Jolanda, Bep, Carla en nu blijkbaar diva nr 4: Claudia: Petje af, jullie nemen geen blad voor de mond, zijn niet achterbaks bezig op FB, zoals anderen wel doen!

Gepost op: 15/3/2012 22:52

eens een dober, altijd een dober!

Dit is een echte DOLLE!
Uit Groningen
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Dank je wel Leid......

Gepost op: 15/3/2012 23:07

DIEREN GEVEN JE LEVEN ZOVEEL MEERWAARDE

Guest_
Voor mij zijn het maar woorden, voel er niets van hoor. Voor mij zijn het mannetjes met een heel laag zelfbeeld en nul komma nul verstand van zaken en het ras. Klaar ermee. Overigens heb ik zelf niet veel voor de SDRN gedaan, vind het rotter voor Carla, Bep en Jolanda, die heel veel gedaan hebben.

Gepost op: 15/3/2012 23:21

Regelmatige gebruiker
Groep:
Geregistreerde gebruiker
oooh Clau!! ben JIJ de vierde..?!?

Well.... niks mis mee! Ik ben GEK op Diva's! (zolang ze geen Patty Brard, Gordon of Gerard Joling heten).

Ik zou het als een erenaam dragen Ladies

Verder kan ik me helemaal bij Constantijn aansluiten...

Gepost op: 16/3/2012 0:40

Kan gewoon niet weg blijven
Uit Amersfoort
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Men neme: een doberforum en een doberstichting.

Normaliter zou dat gewoon hand-in-hand moeten gaan, simpelweg omdat dat uit het verleden de meest ideale combi blijkt te zijn in het belang van de dobers (tenslotte de nr. 1 doelstelling van beide partijen).

Haantjesgedrag, eigendunk, eigen (on)waarheden, principes, vuile was buiten hangen etc, etc ... blijken nu op dit moment allemaal belangrijker dan het gezamelijke doel, de dober.

Mag allemaal, kan ook allemaal tegenwoordig op allerlei mogelijke manieren (of we daar zo blij mee moeten zijn is een ander verhaal).
Maar met z'n allen heel hard voorbij rennen aan het gezamelijke doel is zo ontzettend fout !

Er is werkelijk niemand die hier wijzer van wordt; op het DDF nemen topics af (erg uitnodigend werken de huidige topics niet), voor de SDRN minder inkomsten/vertrouwen (hoe raar moet je zijn om een stichting serieus te nemen) en eerlijk is eerlijk; als nieuwe of toekomstige eigenaar van een dober wordt je van beide partijen niet wijzer en ga je verder zoeken op internet.

Beter is een plek waar alles naadloos aansluit op elkaar, natuurlijk zijn er strubbelingen maar achter de schermen werkt dan het best, het grote publiek wordt hier toch niet wijzer van en heeft er geen boodschap aan, die klikken heel snel verder naar de volgende site.
Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat: in het belang van het ras en daarin iets betekenen voor elkaar.

Samengevat; de drempel nu wordt bijna dagelijks hoger gelegd om iets positiefs neer te zetten, let wel ... helemaal voor een onafhankelijk persoon en op zoek zijnde naar info over dobers.
Het grote publiek komt voor de dober, niet voor de onderlinge "ruzies" en zwart-makerij op welke manier dan ook, totaal niet interessant !
Al deze mensen klikken heel snel door naar andere sites, doodzonde want kennis van het ras en op elk gebied is meer dan voldoende aanwezig !

"Eigen waarheden" van een tijdje geleden, een goed stuk en helemaal waar, tot hoever blijf je daaraan vasthouden en met welk doel ?
Zeker is dat het absoluut niet de dobers zijn, hoe hard men daar (individueel) ook van overtuigd is !

Gepost op: 16/3/2012 2:17

Onderwerp is gesloten

U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.

[Uitgebreid zoeken]

copyright (c) 2014 www.hetdolledoberforum.nl / www.dobermannforum.nl