Log in
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?

Registreer u nu!
Hoofdmenu

Bekijken dit onderwerp:   1 Anonieme gebruikers

« 1 2 3 (4)

Re: Banner Stichting Dobermannrescue
Guest_
het gaat over Brista v.h Ijsseldal.

Brista zat met meerdere Dobers bij Albert en Jane in de opvang,.in Den Haag.
Albert vroeg aan mij of Brista zolang bij ons kon komen,zodra er een reu opvang nodig had zouden we ruilen,de reu bij mij,en Brista terug weer terug naar den Haag,dat was geen probleem.
mijn man verbleef in het buitenland toen Brista door Albert en Jane werd gebracht.

Albert vertelde dat Brista veel bij hem in zijn kantoortje/pc ruimte lag,Brista was erg op Albert gericht,en volgens hem zou dit ook het geval zijn als mijn man terug kwam uit Amerika.
mijn moeder,mijn zus en de kinderen waren aanwezig.
Brista was een leuk,klein en oud teefje,ze was al 10 jaar oud.,Brista was erg nerveus,en had bergen energie voor haar leeftijd.
er waren geen problemen met Brista mijzelf en de kinderen, de kinderen noemde haar Brinta,en daar reageerde ze ook op!
Toen Brista een week bij mij verbleef,kwamen er geļnteresseerden kijken,.een leuk jong stelletje met een baby,van ongeveer 5 maanden oud, deze mensen stonden al een tijdje op de lijst,ze hadden nog steeds erg veel verdriet,hun teefje was op jonge leeftijd overleden.
Brista was lief voor het kindje,was terughoudend en wat nerveus naar de mensen toe,op zich geen probleem,het jonge stel,met de baby,zijn een een stukje met Brista gaan lopen.
ze wilden er goed over na denken,later op de avond belde ze op,met de mededeling,dat ze liever nog een poosje wilde wachten.

En toen kwam mijn man terug uit Amerika..bij het zien van mijn man raakte Brista vol in de stress.[vreemd mijn man is rustig en vrij relaxed].
Dit bleef ook zo de daarop volgende dagen,hij hoefde maar te bewegen,of het was stress bij Brista.
triest voor een 10 jarig teefje.
op een gegeven moment kom ik met Brista door de garagedeur,mijn man was aangekomen en uit de auto gestapt,bij het zien van mijn man,raakte Brista in paniek,en sprong zowat op de motorkap van de auto,gevolg Brista in paniek,en diepe krassen op de auto.
In overleg is besloten dat Brista terug zou gaan naar Albert.
nicole is Brista op komen halen.

later bleek dat Brista nierfalen had,ze kreeg speciaal dieetvoer,werd niet meer herplaatst en heeft nog twee jaar mogen leven.
Wij hebben leuke herinneringen aan Brista,onbegrijpelijk als ze los was op de wei,dan was ze ook los,zoveel energie nog,hieronder enkele foto’s.

Voeg bestand toe:

jpg  Herschaalde kopie van DSCN1150.jpg (95.22 KB)
202_4ff2c2ca86b1d.jpg 800X1069 px

jpg  Herschaalde kopie van DSCN1154.jpg (90.33 KB)
202_4ff2c2ddcb6f5.jpg 800X598 px

jpg  Herschaalde kopie van DSCN1167.jpg (92.56 KB)
202_4ff2c2f008873.jpg 800X598 px

jpg  Herschaalde kopie van DSCN1179.jpg (97.84 KB)
202_4ff2c30f743ee.jpg 800X598 px

Gepost op: 3/7/2012 12:01
Verstuur bericht naar andere applicatie Verstuur

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Toch eigenlijk een mooi verhaal, Joalnda ....Brista heeft het goed gehad bij jullie!!

Gepost op: 3/7/2012 12:27

eens een dober, altijd een dober!

Dit is een echte DOLLE!
Uit Oldenzaal
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Wat verschrikkelijk jammer dat Brista zulke slechte ervaringen had met "mannen". Er moet toch iets zijn voorgevallen in haar verleden dat ze zo panisch werd...
Gelukkig was dit bij Albert niet het geval (tenminste zo begreep ik het uit je schrijven) en heeft ze daar nog twee jaar kunnen genieten van het leven...

Gepost op: 3/7/2012 14:10

Guest_
Ik begrijp het verhaal. Terecht, dat je haar terug hebt laten halen. Voor beide partijen de beste oplossing.

Gepost op: 3/7/2012 17:02

Dit is een echte DOLLE!
Uit Belgie
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Jolanda ik had hetzelfde gedaan!!!!!!! Je hebt het toen die tijd goed beoordeeld!

Gepost op: 4/7/2012 9:41

U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.

[Uitgebreid zoeken]

copyright (c) www.hetdolledoberforum.nl / www.dobermannforum.nl