Log in
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?

Registreer u nu!
Hoofdmenu

Bekijken dit onderwerp:   1 Anonieme gebruikers

Naar beneden   Vorig Onderwerp   Volgend Onderwerp  Onderwerp is gesloten

« 1 (2)

Re: SDRN
Komt net kijken
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Deze site is in het leven geroepen voor en door liefhebbers van het ras de dobermann.

Nou het is nu meer een site om andere een slechte naam te bezorgen.. En voor sommige een kans om schijnheilig slachtoffertje te spelen achter hun computer..

Het komt altijd van 2 kanten.. een ruzie een conflict..
En nu word de SDRN als "slecht" gezien.. Misschien zijn er dingen gezegt die anders gezegt hadden moeten/kunnen worden.. Maar je kan niet van iedereen verwachten dat ze netjes blijven iedereen is anders..

In mensen hun privezaken gaan zitten zoeken alsof je Sherlock Holmes bent vind ik een beetje te ver gaan.. En als diegene dan schijnheilig gaat doen omdat ze zogenaamd niks heeft gedaan.. Jaa dan zou ik er als stichting ook KLAAR mee zijn. En als iedereen dan gaat zeggen : " jaa je hebt gelijk " terwijl ze niet eens weten wat er aan de hand is of wat er af heeft gespeelt..

Als je echt wilt weten wat er is.. dan stop je gelijk met vooroordelen en bel je of mail je wat er aan de hand is.. Ga je niet aan de hand van reacties je oordeel vellen of de stichting niet meer steunen waar gaat het dan over? Over je eigen dunk? over je eigen ego?

Het gaat om de dobers toch? daarom is dit forum toch opgericht.. ?

Ik heb altijd geleerd.. Alles komt van 2 kanten.. Mensen worden niet zomaar heksen of diva's genoemd.. En degene die dat zegt zou hebben ken ik persoonlijk goed en die zou dat nooooooit zonder enige redelijke reden zeggen..

Gepost op: 16/3/2012 9:59
Verstuur bericht naar andere applicatie Verstuur

Dit is een echte DOLLE!
Uit Groningen
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Mooi geschreven René en ben het met een hoop dingen eens.......

Maar er is ook zoiets als respect hebben!

Als dat respect ver te zoeken is......
Zal de onderlinge samenwerking helaas verwateren.
Hoe triest dit ook is,het is helaas wel de realiteit.

Gepost op: 16/3/2012 10:08

DIEREN GEVEN JE LEVEN ZOVEEL MEERWAARDE

Komt net kijken
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Respect moet ook van 2 kanten komen..

Als je het van iemand niet krijgt.. waarom zou je het dan wel geven..

Als iemand iets doet achter mijn rug om verliest diegene ook al mijn respect..

Ik vind dat mensen die ruzie hebben met de SDRN dit buiten dit forum moeten oplossen.. willen ze dat niet.. dan er niks meer over schrijven..

En er worden altijd dingen gezegt die de ander niet leuk vind om te horen.. Verhalen worden altijd erger gemaakt.. verhalen worden altijd aangepast en verdraaid..

Er zijn woorden gezegt dingen gedaan..
Als je echt een hart hebt voor dobers.. dan laat je je niet uit de weg slaan door een opmerking..

de mensen die bij de SDRN werken zijn er 24/7 meer bezig.. En sommige forum leden hier zijn er parttime mee bezig.. Die praten makkelijk mee vanaf de zijlijn.. Ik zeg niet dat hun inzet en acties niet belangrijk zijn.. want dat is het wel .. IEDERE EURO DIE BINNEN KOMT IS BELANGRIJK.. iedere nieuwe donateur is belangrijk..

Mensen verschillen teveel.. en dat botst dat botst overal maar ipv er een probleem van te maken kun je iedereens kwaliteiten en andere kijk op het leven gebruiken om de dobers te helpen..

Gepost op: 16/3/2012 10:15

Moderator
Uit Helmond
Groep:
Webmaster
Geregistreerde gebruiker
Reeds in een eerder topic heb ik aangegeven dat het contact vooralsnog op een laag pitje blijft.

Het lijkt mij dan ook niet zinvol om hier weer een hele discusie over te beginnen alwaar de verwijten weer over en weer gaan vliegen.

Ik sluit dit topic.

Grtz

Gepost op: 16/3/2012 10:39

www.von-dyengas-hof.nl

Onderwerp is gesloten

U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.

[Uitgebreid zoeken]

copyright (c) 2014 www.hetdolledoberforum.nl / www.dobermannforum.nl