Log in
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?

Registreer u nu!
Hoofdmenu

Bekijken dit onderwerp:   1 Anonieme gebruikers

Even voorstellen
Komt net kijken
Uit Heemskerk
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Hallo allemaal,

Ik ben Nick en ben al een aantal jaren gefascineerd door de doberman. Ik zou heel graag een doberman willen aanschaffen maar doordat ik en mijn vriendin full time werken kunnen wij dit helaas niet realiseren. De hond zou te weinig aandacht en beweging krijgen.

Graag zou ik me hier verder willen ontwikkelen over het gedrag en karakter van de hond. Ik heb al wel veel research gedaan op internet.

Ik zou heel graag een keer een doberman uit willen laten en vragen willen stellen aan zijn baasje over het karakter en gedrag van de hond.

Ik ben 25 jaar en woon in heemskerk omgeving Noord Holland.

Groetjes Nick

Gepost op: 23/2 22:18
Verstuur bericht naar andere applicatie Verstuur

Re: Even voorstellen
Dit is een echte DOLLE!
Uit Velserbroek
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Hoi Nick!

Welkom op het forum, goed dat je je eerst wil laten informeren over het ras!
Wij wonen in Velserbroek, dit is vlakbij Heemskerk. Dus als je een keer wilt afspreken, stuur maar een pb 😁.

Hier zetten 2 heren de boel op de stelten. Chico (bijna 10 jaar) en Flash (herplaatser van bijna 8)

Veel leesplezier hier!

Gepost op: 24/2 9:08

Moderator
Uit Roosendaal
Groep:
Webmaster
Geregistreerde gebruiker
Dag Nick,

Heel goed dat je je realiseert dat er op dit moment voor jullie nog geen Dobermann in zit......zouden meer mensen moeten ipv hup ik wil een Dobermann ongeacht hoe de werk en thuissituatie is

Er zullen vast mensen opstaan hier die een beetje jn de buurt bij je wonen en dan is een date ook zo gemaakt toch ?

Verder veel kijk en leesplezier hier want met een Dobermann in huis is het nooit saai....have fun

Grtz Carla en de inmiddels. 11 jarige Koninklijke Hoogheid Sam

Gepost op: 24/2 9:20

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Hallo Nick,

Idd heel fijn dat je je realiseert dat een dober (en elke hond trouwens) geen meubelstuk is wat je overdag gewoon in de hoek van de kamer parkeert.

Welkom op dit forum en als je er de helft van de info uithaalt die ik er uitgehaald heb dan heb je al veel info gehad

Ik ben René en hier lopen Kylo, een reu van net 2 jaar die ik als pup heb gekregen, en Kayleigh, een teefje van bijna 2 jaar die ik uit het asiel heb gehaald, rond.

Ik woon te ver weg om even zo voorbij te komen hoewel je ook hier welkom zou zijn geweest.

Ik wens je veel leesplezier en als je vragen hebt.....shoot.

Gepost op: 24/2 12:17

Dit is een echte DOLLE!
Uit Apeldoorn
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Hallo Nick, welkom op

Ik had jouw oproep ook gelezen op marktplaats. Heel goed dat je je in het ras verdiept en realiseert dat een dober niet te combineren valt met een fulltime baan. Helaas woon ik niet bij je in de buurt (Apeldoorn). Maar mocht je in de buurt komen, mag je me altijd een berichtje sturen.

Ik ben de trotse eigenaresse van Darko, een heerlijke dobervent van 5,5 jaar. Ik doe met hem ook aan de hondensport (IPO) waar we samen veel plezier aan beleven en hij goed zijn energie kwijt kan.

Veel plezier hier op het forum.

Gepost op: 24/2 12:28

Komt net kijken
Uit Heemskerk
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Bedankt voor alle positieve reacties!

Ik vermaak me nu al op het forum zoveel informatie en verhalen. Mijn dank is groot!

Gr. Nick

Gepost op: 24/2 14:36

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Hallo Nick,

Welkom op dit dolle forum!
Ja, je kan hier veel informatie weg halen, er is genoeg leesvoer Verzameld in de afgelopen jaren....

Bij ons zet Bradley, een jonge reu van net 2 jaar, de boel op stelten
Ik heb met hem wat speur en detectie werk gedaan en hoop dat in het voorjaar weer op te pakken.

Veel leesplezier hier!

Gepost op: 24/2 18:08

eens een dober, altijd een dober!

Dit is een echte DOLLE!
Uit wedde
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Hoi Nick

heel goed dat je je eerst laat informeren over het ras, en dat kan alleen bij mensen die zelf ook een dober hebben.
Wij hebben dat niet gedaan, ons Wijffie komt uit het asiel, ze was 2 toen ze bij ons kwam, en onze eerste keuze was niet een dobermann, maar toen wij haar eenmaal zagen en zij op ons afgerend kwam dacht ik.....nu ga ik dood....nu valt ze mij aan....hahahah. We hebben met haar een stukje gewandeld en werden verliefd, gelukkig heeft zij in de eerste jaren van haar leven een goede opvoeding gehad, want we hebben daar een super dober aan.
Opvoeding in de eerste levensjaren is heel belangrijk.
Wij hebben ook een reu gehad, helaas is hij vorig jaar november veel te vroeg overleden. Hij was heel anders, en had geen opvoeding gehad....wel voeding...hihi, en die opvoeding was ook mede mijn schuld dat hij die niet verder heeft gekregen.....twas nl mijn vent, mn knul, mn leutje laiverd...en als opvoeder is dat vooral met een dobermann niet heulemaal het juiste wat ik heb gedaan....belangrijk is om consequent te zijn...altijd...want als een dober door heeft dat je ze een vinger geeft....nah berg je maar...ze nemen je hele hand...ze zijn zo slim he

Gepost op: 24/2 19:48

U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.

[Uitgebreid zoeken]

copyright (c) 2014 www.hetdolledoberforum.nl / www.dobermannforum.nl