Log in
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?

Registreer u nu!
Hoofdmenu

Bekijken dit onderwerp:   1 Anonieme gebruikers

(1) 2 »

speelgoed
Dit is een echte DOLLE!
Uit Oldenzaal
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Welk speelgoed hebben jullie voor je hond..
Onze Snow heeft een ontzettende bijtkracht en er blijft niet veel heel..
Het binnen speelgoed is allemaal kapot en voor buiten heeft hij nog twee trektouwen en een voetbal.
Ben dus op zoek naar sloopbestendig speelgoed.. Snow is gek op geluidjes bij het speelgoed ...

Gepost op: 26/2 14:54

Re: speelgoed
Dit is een echte DOLLE!
Uit Arnhem
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Ik gaf Duco altijd afgeknipte pijpen van een spijkerbroek met daarin een knoop. Die "tutjes" zoals ik ze noemde ging overal mee naartoe, mee wandelen, mee naar het bos, en vooral gingen ze lang mee :)

Piepbeestjes waren ook geweldig, maar moesten binnen 3 minuten dood en ontleed worden...dus kwartjesdingen van de Action voor kort maar goedkoop speelplezier!

Gepost op: 26/2 15:23
Verstuur bericht naar andere applicatie Verstuur

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Quote:

Lewis schreef:
Ik gaf Duco altijd afgeknipte pijpen van een spijkerbroek met daarin een knoop. Die "tutjes" zoals ik ze noemde ging overal mee naartoe, mee wandelen, mee naar het bos, en vooral gingen ze lang mee :)

Dat heb ik ook eens gedaan maar binnen no-time lagen er over draadjes en vond ik het gevaarlijk worden omdat Kylo alles van stof wil opeten.

Gepost op: 26/2 19:07

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
die van ons hebben allebei een knuffel, (ik koop gewoon goedkope kinderknuffels hoor;)
Doynick zijn favoriet is een loekie de leeuw knuffel die wij ooit bij een supermarkt hebben kunnen sparen volgens mij staat er hier zelfs nog ergens een foto van hem met zijn knuffel
En nee, die leven ook niet lang, maar ik heb hem in het begin WEL afgeleerd als hij doelbewust de knuffel probeerde te vernielen, als er af en toe een naad open gaat dan naai ik die weer dicht, en is er ECHT niets meer van over, dan verdwijnt die in de toddenzak en ga ik op MP opzoek naar een nieuwe "lading" Fine heeft ook van die goedkope/gratis knuffels en daar doen we eigenlijk gewoon hetzelfde mee, ze heeft er wel een "handje van om met Doynick zijn Loekie aan de haal te gaan, maar als zij die niet doelbewust kapot begint te bijten/ofleeg te plukken laat ik haar haar gang gaan,Af en toe mag ze de knuffel komen brengen, zodat ik die dan kan repareren en daarna krijgt ze hem terug,....... 1 ding kan ik wel aanbevelen,......de bomberball(Sam heeft er volgens mij ook 1,) Doynick dus ook, en die ligt het hele jaar gewoon buiten, Fine heeft daar geen oog voor, maar Doynick kan daar ECHT heel intensief mee spelen, ik heb ook ooit eens een soortgelijk ei gekocht voor hem, maar daarisie (Doynick) toch iets minder enthousiast over/mee dan met de bomberball:
oeps het moet boomerball zijn, en ja van beide speeltjes staan in het album hier foto's van Zoek maar eens op Doynick dan kom je er wel bij uit

Gepost op: 26/2 19:37

Dit is een echte DOLLE!
Uit TILBURG
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Thirza houdt van touwen en vooral tennisballen ,maar deze moeten eerst ontdaan worden van hun geel/groene vacht...

Gepost op: 27/2 8:50

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Ik had dus de babbelaar gekocht, vorige week......stuk
Binnen hebben we een knabbelaar, die is nog niet stuk...
Ook buiten een skippybal....stuk
Voor Bardos kochten we altijd basket ballen, maar die moesten eerst lek gebeten worden...

Dus ik weet het niet meer...oja, de Egg, die krijgen ze niet stuk, maar als hij daarmee speelt draait hij helemaal door en dan heb je s avonds geen kind meer aan hem!!

Gepost op: 27/2 9:35

eens een dober, altijd een dober!

Dit is een echte DOLLE!
Uit Velserbroek
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Wij hadden op kantoor 2 snoepballen, die ik met Frolics vulde, waren ze uren zoet mee. Chico een groene rolbal en Flash een rode van Kong, die aan de onderkant verzwaard was. Tot op een keer ik te druk met werk bezig was en van 1 de bal leeg was en die de andere wilde afpakken.... vechten om 1 Frolic, gevolg, met spoed naar de dierenarts, omdat Chico zn oor dichtgelijmd moest worden 😡.
Speeltjes hebben ze daarom niet meer, omdat het vechten wordt om dat ene speeltje.
Wel doe ik zoekspelletjes met ze, ik verstop dan Frolics die ze samen moeten zoeken, dat gaat wel goed.
Als ik buiten ben laat ik ze eerst 1 voor een met mij spelen met een speeltje, de ander blijft dan in de auto, even uitrazen, daarna samen wandelen, maar zonder speeltje.

Gepost op: 27/2 9:59

Dit is een echte DOLLE!
Uit Arnhem
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Quote:

Rene2508 schreef:
Quote:

Lewis schreef:

Dat heb ik ook eens gedaan maar binnen no-time lagen er over draadjes en vond ik het gevaarlijk worden omdat Kylo alles van stof wil opeten.

Ik had/heb gelukkig geen opeet-hond (gehad)

Gepost op: 27/2 10:47

Dit is een echte DOLLE!
Uit Apeldoorn
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Darko is niet zo'n sloper...

Volgens mij is de Jolly ball wel redelijk sloopproef. Zit helaas geen geluidje in. Ook de zwarte kong zou kunnen. Ik heb ook een grote bal van hard plastic, daarin zit weer een andere bal, volgens mij ook van Kong.

Gepost op: 27/2 11:35

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
je kunt misschien ook zelf iets in elkaar knutselen,
ik zat net tebedenken hoe,.....je zou een klein drinkflesje in een sok kunnen stoppen en dan dicht knopen,
Maar je kunt ook de dop erbuiten laten, dan kun je er nog brokjes of iets lekkers instoppen de sok bind je dan met een veter net onder de dop/hals dicht,.....

Gepost op: 28/2 18:03

U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.

[Uitgebreid zoeken]

copyright (c) 2014 www.hetdolledoberforum.nl / www.dobermannforum.nl