Log in
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?

Registreer u nu!
Hoofdmenu

Bekijken dit onderwerp:   1 Anonieme gebruikers

« 1 (2)

Re: Welke voeding geven jullie ?
Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Ohja en de brokken bestellen we via internet. Daar is altijd wel ergens een aanbieding en het wordt thuis gebracht. Bv via www.plein.nl

Gepost op: 25/3 8:44

eens een dober, altijd een dober!
Verstuur bericht naar andere applicatie Verstuur

Dit is een echte DOLLE!
Uit Zuidlaarderveen (Drenthe)
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Inmiddels heb ik voor Stella via Internet ook puppy/junior probeer/mix verpakkingen droog- en natvoer van Wolf of the Wilderness, Lukullus, Rocco en Taste of the Wild besteld. Ik ben superbenieuwd welke het uiteindelijk gaat worden, want madammeke blijkt het niet zo op droge brokken te hebben, ze wil vers, ze wil vlees (of kaas, of vis). Uit blik of diepvries maakt haar niet uit, maar droge brokken ...

Toch eet ze die natuurlijk... ze zal wel moeten, want ze krijgt niks anders als ze ze NIET eet, uiteindelijk eet ze ze dan toch. Waar Calla alles met smaak verslond is dit een juffie die het duidelijk niet zo op droogvoer begrepen heeft, dus ben ik gaan zoeken naar droogvoeren met een relatief HOOG vleespercentage.

Ik ben trouwens ook volslagen gek.. want waar ik vroeger dus 4, 3 of 2 volwassen Dobermanns had, ging ik dus alle Doberjaren lang steeds in de winkel zakken en blikken zelf kopen (en op de fiets vervoeren... heb geen auto), dus sjouwde je je een breuk.
Mijn eerste computer kreeg ik in 2007 (!)hier in Drenthe, 10 jaar geleden dus. Kon ik leren wat Internet was...
Kom ik er nu met Stella pas achter dat het tóch wel handiger is om zware en grootverpakkingen, gewoon via Internet te bestellen en te laten bezorgen.... Terwijl ik nu maar 1 pup heb.
Nooit te oud om te leren, zullen we maar zeggen...

Gepost op: 27/3 14:28

Dit is een echte DOLLE!
Uit Beek Ubbergen
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Wij voeren ook vers vlees. Eerst KVV toen overgestapt naar lotgering maar sinds een jaar overgestapt naar huntershome. Erg betaalbaar en veel variatie. Angel zit op 400 gram per dag dus heel fijn rollen van 500 gram. Mevrouw heeft veel variatie. Ze glimt als een spiegel en doet het er super goed op!

Gepost op: 27/3 23:33

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Hier eten ze allebei Lotgering. Ben even overgestapt naar Natuur en Dier maar daar vielen ze van af bij dezelfde hoeveelheid. Het was de bedoeling om ze, als ze volledig volgroeid waren, dan op Natuur en Dier te zetten omdat ik de indruk had dat dit toch wel iets meer kwaliteit heeft dan Lotgering maar gezien het feit dat ik ze met Lotgering nog steeds 1 kg per dag moet voeren zou ik met Natuur en Dier naar 1250 gram moeten gaan.....en dat wil ik dus niet.

Ben op zich heel tevreden over Lotgering en ze doen het er goed op hoewel Kayleigh soms ook wat met "lange tanden" eet. Verder gooi ik er regelmatig een ei of een haring bij en moest er iets van de tafel overblijven gaat dat er ook wel eens onder, maar dat komt hier heeeeel weinig voor.

Oja, heeeeeeeel soms eten we zelf gevangen Paashaas

Voeg bestand toe:

jpg  Kayleigh vs Paashaas.jpg (105.84 KB)
23298_5abb6ef2806e0.jpg 337X600 px

jpg  Kylo vs Paashaas.jpg (81.55 KB)
23298_5abb6f1f34a09.jpg 300X533 px

Gepost op: 28/3 12:18

U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.

[Uitgebreid zoeken]

copyright (c) 2014 www.hetdolledoberforum.nl / www.dobermannforum.nl