Log in
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?

Registreer u nu!
Hoofdmenu

Bekijken dit onderwerp:   1 Anonieme gebruikers

Stella zwemfoto's, zomerfoto's
Dit is een echte DOLLE!
Uit Zuidlaarderveen (Drenthe)
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Het begint een beetje op Spam te lijken, maar toch weer wat foto's van de nu ruim 4 maanden jonge Stella aka De Zwarte Rat, de Kleine Trol, de Zwarte Kip, De Waterrat.

Vandaag was het alwr zo'n prachtige dag, dus de hele dag alles open en chillen op het achtererf, maar ook er cht op uit, dus wandelen enne... zwemmen!
Met The Boys (niet from Brazil, het betreft hier een 11 maanden jonge Friese Stabij reu Willem (van mijn broer) en onze buurhond de 2-3 jarige bruine Labrador Cooper), die boys zijn haar directe kameraden, onstuimige maar sociale types en beiden waterratten.

Is er iets mooiers met dit superweer dan met je jonge Dober op sjouw en dan lekker tennisballetje het vennetje in gooien, apporteren en zwemmen? En dan nog met vriendjes. Ze vindt het hrlijk, die troela. Ze is het liefst de hele dag buiten, ze vergat zelfs tussen de middag haar eten, ik binnen taan roepen, zij lekker buiten blijven, ik keek eens door het raam en daar ligt ze dan midden in de voormalige Shetlander paddock je aan te kijken: "Hoezo moet ik binnen komen? Is er wat belangrijks dan?"

Ik heb Carla gevraagd weer wat foto's ter illustratie bij dit verhaal te plaatsen.

Ik geloof dat ze gelukkig is, Stella, met haar leven zo bij mij. Ik ben het zeker met de komst van deze onstuimige jonge juf in mijn leven.

Gepost op: 20/4 19:12

Re: Stella zwemfoto's, zomerfoto's
Dit is een echte DOLLE!
Uit Zuidlaarderveen (Drenthe)
Groep:
Geregistreerde gebruiker
De foto's in de aanhef van dit topic zijn geplaatst in het topic Stella 4 maanden... een waterrat, zie ik nu!

Gepost op: 21/4 11:13

U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.

[Uitgebreid zoeken]

copyright (c) 2014 www.hetdolledoberforum.nl / www.dobermannforum.nl