Log in
Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Wachtwoord vergeten?

Registreer u nu!
Hoofdmenu

Bekijken dit onderwerp:   1 Anonieme gebruikers

(1) 2 3 4 »

Advertentie wedstrijd
Moderator
Uit Roosendaal
Groep:
Webmaster
Geregistreerde gebruiker
Tijd voor een leuke wedstrijd
Stel.... niemand van ons zal dat waarschijnlijk kunnen maar .....stel
Stel een advertentie op voor het verkopen van je dober......een uitgebreide humoristische advertentie waarin je de kwaliteiten van je dober uiteen zet

Vereiste is: een uitgebreide advertentie.... doorspekt met de nodige humor natuurlijk
De leukste 'advertentie' wint een leuke dobergerateerde prijs en ik hoop op veel respons

Gepost op: 3/3/2017 19:23

Re: Advertentie wedstrijd
Dit is een echte DOLLE!
Uit Tiel
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Leuk idee!
Moet er even over nadenken

Gepost op: 3/3/2017 21:11

Verstuur bericht naar andere applicatie Verstuur

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
O Gaafffff!!! Ik hoop ook op veel respons en zal zelf ook even mijn best doen

Gepost op: 3/3/2017 23:45

Moderator
Uit Roosendaal
Groep:
Webmaster
Geregistreerde gebruiker
Aha leuk ik ben zeer benieuwd naar de advertenties van jullie want iedereen kan wel zijn eigen hond de hemel in prijzen of zijn of haar nadelen op papier zetten/ op een schermpje tikken
Ik denk dan zelf bv aan zoiets:

Ter overname aangeboden:
Bijna 11 jarige Dobermann teefje ( die nog steeds denkt dat ze 2 is)

Natuurlijk voorzien van allerlei etiketjes in haar entboekje die er met liefde zijn ingeplakt door haar favoriete dierenarts

Gelieve met volgende entingen ruimschoots op tijd te zijn in de kliniek en de tijd te nemen daar ze zich graag aan iedereen even wil laten zien en de knuffels in ontvangst neemt....natuurlijk wel in de buurt bij de koekjespot

Komt met een wisselend humeur U kant uit....gelieve daar in de ochtend rekening mee te houden.....slaapt graag langer uit en wenst dan ook niet gestoord te worden

Komt met wat bobbels en knobbels maar dat zijn externe naar wij denken wiskundige knobbels

Wenst met Koninklijke Hoogheid aangesproken te worden

Vachtverzorging is makkelijk....zeemleren lappie soms en dat is het dan wel

Reden van herplaatsing is vaag maar goed dat zijn wel meer advertenties toch?

Wij denken dat ze op zoek is naar een huisje waarbij:
A Het gras groener is op iig lijkt dan bij de buren en bij ons tegelijk
B Het vlees malser en sappiger is....we denken daarbij aan een goede keurslager
C De knuffeltijd minimaal uitgebreid wordt naar bijna een uur sessie
D De tuin minimaal twee keer zo groot is
E De kussens,manden zijn voorzien van minimaal twee dekens (geen wol)
F Er dient op gezette vaste tijden gegeten te worden
G De maaltijden worden opgediend op een zilver plateau
H Eartreatment drie maal daags
I Er dient in de keuken een grote kast aanwezig te zijn waarin een zeer uitgebreid scala aan koekjes te vinden moet zijn

Denkt U de juiste nieuwe eigenaar te worden kunt U contact opnemen
Wij denken aan een minimale prijs die zal liggen rond de €10.000
Er zal een selectieprocedure plaatsvinden onder goedkeurend oog van bovenstaand beschreven teefje

Gepost op: 4/3/2017 10:27

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker

Gepost op: 4/3/2017 10:48

eens een dober, altijd een dober!

Regelmatige gebruiker
Uit venlo
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Nou,deze wedstrijd komt net op tijd, want ik heb een hele rare Dobermann waardoor ik bijna niet meer op dit forum durf te komen.

Advertentie:

Goed tehuis gezocht voor een dobermann die niet weet dat ze een dobermann is.
Sarah Dibah is haar naam maar we noemen haar Japie.
Ze is geboren op 30-03-2016 in Eys, Zuid Limburg.
Ze is een hertogin van Thekeda
Ze is nogal uit de kluiten gewassen, schofthoogte 71 cm en ze weegt 40 kg zwaar.Ze is kerngezonden en heel erg mooi.
Ze ziet er indrukwekkend uit, maar
Ze blaft en waakt niet niet en ze slaapt ontzettend veel.
Ze maakt niets kapot en speelt het liefst alleen met haar eigen speeltjes.
Eindeloos met een bal of stok spelen zit er dus niet in...
Als het regent moet je haar vlak voor de voordeur uit de auto zetten, de deur moet dan wel open staan, anders blijft ze zitten en komt ze er NIET uit!
Ze kan heel goed met andere honden spelen, dat is het liefste wat ze doet.Er moet dus wel een hondenspeelveld in de buurt zijn waar ze 2 x per week naar toe kan!
Van zich afbijten kan ze dán wel heel goed.
Ze kan haar plas ontzéééttend lang ophouden
en komt als laatste uit je bed.
(voorwaarde is dus wel dat ze bij u in bed kan liggen, liefst met 2 personen erbij, aan elke kant een)
Het is dus geen hond voor vroege wandelaars.
Ze kan niet alleen zijn, heeft ze nooit geleerd.
Ze volgt je door het hele huis, ook naar de badkamer en wc.
Wanneer u uw haar borstelt, dan moet zij ook even geborsteld worden!
Ze is goed in bodemonderzoek, dus u moet wel een gra(a)ftuin bezitten.
(Ze heeft onlangs de graven van onze vorige honden onderzocht).
Verwijder ook alle vogelhuisjes met vetbollen en dergelijke, want die eet ze op.
Windgongen en andere versiersels worden door haar rigoreus uit uw tuin verwijderd, een siertuin is dus absoluut niet aan haar besteed
Ze moet elke avond twee plakjes kaas; ze geeft dit aan door te gaan zitten en een poot op je schoot te leggen, maar let op, soms doet ze dit omdat ze uw plaats wil innemen!
Ze is erg nieuwsgierig en nergens bang voor, dus ze kan goed tegen vuurwerk, onweer en fanfares, een rustige omgeving is dus absoluut niet nodig.
Ze moet wel de ruimte hebben zodat ze vrij kan rennen en graven, hier heeft ze enkele hectares tot haar beschikking, dus u moet wel grootgrondbezitter zijn.
Ze kan dagenlang met je mee op reis in de auto, mits ze bij gematigde snelheid met haar kop uit het raam kan
hangen.
Gezellig wandelen zit er niet in omdat uw arm dan uit de kom schiet.
(ze kan inmiddels wel aan een lange lijn plassen en poepen; heeft ze noodgedwongen geleerd toen we op vakantie waren, nadat ze 24 uur alles had opgehouden!!!)

De reden dat we een nieuw huis voor haar zoeken is dat ze te gemakkelijk is, we willen een echte Dobermann, waar lekker veel werk mee is. Ruilen is dus mogelijk!

Gepost op: 4/3/2017 10:59

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Aangeboden T.E.A.B.:
Kleine zwarte Doberkoning met toebehoren (w.o. strafblad)
Valt onder de Wet dier- en natuurbescherming en de Wet Bijzondere Regelgeving.

Bent u toe aan een nieuwe uitdaging en wilde u altijd al van uw katten af? Dan is koning Leroy de uitgelezen kandidaat voor u.

Heeft u ook zo’ n hekel aan die altijd maar blaffende honden in de buurt, ongehoorzame loslopers en eigenlijk aan alle honden die niet van uzelf zijn? Koning Leroy biedt uitkomst, laat hem zijn gang gaan en u woont gegarandeerd in een hondvrije omgeving.

Zou ook u zo graag de was eens buiten te drogen hangen zonder bang te zijn voor die eeuwige, smerige duivenstront? Met koning Leroy in uw tuin verhuizen duiven snel en efficient naar de tuin van uw buren.

Last van mos in uw zorgvuldig aangelegde gazon? Koning Leroy kan met zijn harde nagels verticuteren als geen ander. Binnen enkele maanden en tovert hij uw zorgvuldig aangelegde grasveld zelfs zonder problemen om in een zandveld. Hoeft u ook niet meer te maaien.

U wilt wel een hond maar u heeft eigenlijk geen zin in de dagelijks verplichte wandelingen? Ook hier zal koning Leroy uw ideale partner zijn, hij voelt zich het veiligst op eigen terrein en komt liever niet buiten de hekjes.

Maar vindt u het wel leuk om spelletjes te doen en uw hond de mafste kunstjes te leren? Koning Leroy zal u zeker niet teleurstellen, in een mum van tijd begrijpt hij uw bedoelingen, zal hij spelletjes vol overgave meespelen en de kunstjes doen zoals u dat wilt, ook met publiek en bovendien een groot gevoel voor humor.

Bent u vergeetachtig en kunt u niet goed onthouden hoe laat het is? Koning Leroy kan klok kijken en helpt u graag herinneren waar de koekjes liggen die bij het betreffende tijdstip horen. Hij helpt u trouwens ook graag bij het vinden van zaken waarvan u niet meer wist waar u ze gelaten had (ook zaken die u liever NIET terug wilde vinden).
Bovendien is Leroy erg zuinig op zijn eigen spullen; die hebben allemaal een vaste plek en worden altijd zorgvildig opgeruimd, daar heeft u geen omkijken naar.
En mocht u bang zijn te vergeten het vlees voor Leroy op tijd uit de vriezer te halen, maakt u zich geen zorgen. Koning Leroy is al gauw tevreden en dol op boerenkool, spruitjes, olijven, augurken, of wat dan ook, alleen met komkommer doet u hem geen plezier.

Bent u behalve vergeetachtig ook slechthorend? Koning Leroy helpt u graag herinneren dat er aangebeld wordt, dat er iemand door het tuinhek komt, dat de buren bezoek krijgen en de overburen ook. Met deze kleine koning in huis hoeft u niets te missen!

Vindt u het heerlijk om een huisgenoot te hebben die ‘s avonds gezellig bij u op de bank kruipt, gewoon zonder commentaar, en die altijd in is voor een knuffel? En vindt u het niet erg dat diezelfde huisgenoot ongegeneerd af en toe opstaat om tegen de houtkachel aan te gaan liggen snurken als een houtzager? Koning Leroy draait zijn hand er niet voor om.
Bent u op zoek naar een huisgenoot die altijd uit zijn dak gaat als u weer thuis komt, een huisgenoot die het niet erg vindt als u eens even chagrijnig bent, een huisgenoot die u altijd het liefst in zicht heeft , die u onvoorwaardelijk trouw biedt en eentje die bij onenigheid nou eens nooit iets terug zegt omdat hij hoe dan ook van u houdt? Koning Leroy zal u niet teleurstellen….

Bij interesse of eventuele vragen, aarzel niet om contact op te nemen met de huidige eigenaren….

Gepost op: 5/3/2017 2:53

Moderator
Uit Roosendaal
Groep:
Webmaster
Geregistreerde gebruiker
Argh geweldige advertenties al.....kom op ik verwacht er graag meer.....ennuhhh heb ik ook al gemeld dat de leukste niet alleen een prijs wint maar dat ik ook de advertentie op Mp zal plaatsen?
Grapjuhhhhhhh

Gepost op: 5/3/2017 13:00

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Quote:

Carla schreef:
Argh geweldige advertenties al.....kom op ik verwacht er graag meer.....ennuhhh heb ik ook al gemeld dat de leukste niet alleen een prijs wint maar dat ik ook de advertentie op Mp zal plaatsen?
Grapjuhhhhhhh
NEE dat had je NIET vermeld!(Maar ddaar was ik wel al bang voor en daarom laat ik deze Wedstrijd wijselijk aan me voorbijgaan
maar moet wel eerlijk bekennen dat er wel hele creatieve geesten hier op het forum zitten

Gepost op: 5/3/2017 15:03

Dit is een echte DOLLE!
Groep:
Geregistreerde gebruiker
Tja, deze kan ik natuurlijk niet aan me voorbij laten gaan. Hoewel ik helaas geen Dobermann meer in de aanbieding heb waar ik echt vanaf moet is deze meer bedoeld voor de Dobermann in het algemeen. Want zoveel zullen ze toch niet van elkaar verschillen.

Open in new window

Voeg bestand toe:

jpg  Advertentie-Dobermann.jpg (105.30 KB)
483_58bd93b3c4c97.jpg 875X1241 px

Gepost op: 6/3/2017 17:48

U mag onderwerpen bekijken.
U mag geen nieuwe onderwerpen starten.
U mag geen reacties plaatsen.
U mag uw berichten niet bewerken.
U mag uw berichten niet verwijderen.
U mag geen nieuwe polls toevoegen.
U mag niet stemmen in polls.
U mag geen bestanden bijvoegen bij uw bericht.
U mag niet posten zonder goedkeuring.

[Uitgebreid zoeken]

copyright (c) 2014 www.hetdolledoberforum.nl / www.dobermannforum.nl